• logo
  • shakarim
    u n i v e r s i t y
Білім беру бағдарламалары
7M01402 - Музыкалық білім
М006 Музыка педагогтерін даярлау білім беру бағдарламаларының тобы 7М01 Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді

Кіріспе
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті КЕАҚ гуманитарлы-экономикалық факультетінің «Өнер және музыка» кафедрасы 7M01402- Музыкалық білім білім беру бағдарламасы бойынша оқытуды жүзеге асырады. 1.1. Магистратура мақсаттарды, күтілетін нәтижелерді, оқу процесін жүзеге асырудың мазмұнын, жағдайлары мен технологияларын, мамандарды даярлаудың осы бағыты бойынша бітірушілерді даярлау сапасын бағалауды реттейді және мыналарды қамтиды: оқу жоспары, оқу курстарының жұмыс бағдарламалары, оқу пәндері. , білім алушылардың сапалы даярлығын қамтамасыз ететін пәндер (модульдер) және басқа да материалдар, сондай-ақ практикалық бағдарламалар, күнтізбелік оқу кестесі және сәйкес білім беру технологиясын енгізуді қамтамасыз ететін әдістемелік материалдар.
Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 88 кредитін, соның ішінде 6 кредит педагогикалық практика, 13 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми -зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 8 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2
Мақсаты
Қазіргі өзгермелі әлемде кәсіби құзыреттілікке және әлеуметтік ұтқырлыққа кепілдік беретін музыкалық білім беру саласында, сондай-ақ аралас ғылымдар саласында іргелі теориялық-әдіснамалық дайындық.
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    7M01402 - Музыкалық білім білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғылымдарының магистрі
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
    Мұғалім (Жалпы білім беретін мектептердің, гимназиялардың, лицейлердің музыка мұғалімі); Қосымша білім беру мұғалімі (Мектептен тыс білім беру ұйымдарының қосымша білім беру мұғалімі); Музыкалық жетекші (мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының музыкалық жетекшісі); Мұғалім - ұйымдастырушы.
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    7
  • Кәсіби қызмет саласы
    Білім беру саласындағы өндірістік емес сала
  • Кәсіби қызмет нысаны
    Жалпы білім беретін мекемелер (мектептер, лицейлер, гимназиялар және т.б.); педагогикалық колледждер, балалар музыка мектептері, өнер мектептері (егер сізде МТР дипломы болса); барлық типтегі жалпы білім беретін мекемелердің студиялары мен музыкалық үйірмелері; мектепке дейінгі мекемелер; шығармашылық топтар - ансамбльдер, оркестрлер (кәсіби және әуесқой); балаларға арналған қосымша білім беру мекемелері, білім беру мекемелері; концерт ұйымдары, дыбыс жазу студиялары; мәдени орталықтар, халық шығармашылығы клубтары мен үйлері, басқа да мәдени мекемелер.
  • Кәсіби қызмет түрлері
    Оқу, ұйымдастырушылық және басқарушылық, конструкторлық, ғылыми -әдістемелік, өндірістік және технологиялық
Карта учебных модулей по формированию компетенций

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Әлеуметтік-лингвистикалық және ғылыми-педагогикалық қызмет

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Білім беру және кәсіби қызметтегі дүниетанымдық, әлеуметтік-лингвистикалық және философиялық мәселелерді шешу қабілетін көрсетеді. Жоғары педагогикалық білім беру мәселелерін және оның одан әрі даму перспективаларын шешу қабілетін көрсетеді. Мотивацияға, дағдарыстық жағдайларда коммуникацияларды жүзеге асыруға, мотивация сапасын бақылау мен кешенді басқаруға, дағдарыстық жағдайларда коммуникацияларды жүзеге асыруға, сапаны бақылау мен кешенді басқаруға заманауи тәсілдерді қолдана отырып, мультимәдени командаларды басқарады. Алған біліктілікке сәйкес практикалық кәсіптік жұмысты өз бетінше орындайды.

Ғылыми-әдіснамалық модуль

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Музыкалық-педагогикалық білімнің мәні, құрылымы және функциялары туралы түсінікке ие; жеке ғылыми мәні бар бастапқы, негізгі музыкалық-педагогикалық ережелер; музыкалық-педагогикалық зерттеудің логикасы, принциптері және әдістері туралы түсінікке ие; музыкалық оқыту және тәрбиелеу практикасын жетілдіру үшін алынған музыкалық-педагогикалық білімді қолдану тәсілдері туралы түсінікке ие.

Теоретикалық-педагогикалық модуль

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Кәсіби құзыреттер дербес ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асырады. Таңдалған мәселенің өзектілігін анықтайды, ғалымдардың проблемаға деген түрлі көзқарастарын салыстырады және оған өзінің негізделген көзқарасын ілдіреді. Шығарманың жалпы сипатын, оның тұрақтылығын немесе музыкалық бейнені дамыту барысында қандай да бір өзгерісті белгілеп анықтайды. Қабылданған Атқарушылық жоспарды іске асыруға ұмтыла отырып, анағұрлым мәнерлі және техникалық дәл интонациялауға қол жеткізіледі.