Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 88 кредитін, соның ішінде 6 кредит педагогикалық практика, 13 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми -зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 8 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2
-
Берілетін дәреже / біліктілік7M01402 - Музыкалық білім білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғылымдарының магистрі
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізіміМұғалім (Жалпы білім беретін мектептердің, гимназиялардың, лицейлердің музыка мұғалімі); Қосымша білім беру мұғалімі (Мектептен тыс білім беру ұйымдарының қосымша білім беру мұғалімі); Музыкалық жетекші (мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының музыкалық жетекшісі); Мұғалім - ұйымдастырушы.
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі7
-
Кәсіби қызмет саласыБілім беру саласындағы өндірістік емес сала
-
Кәсіби қызмет нысаныЖалпы білім беретін мекемелер (мектептер, лицейлер, гимназиялар және т.б.); педагогикалық колледждер, балалар музыка мектептері, өнер мектептері (егер сізде МТР дипломы болса); барлық типтегі жалпы білім беретін мекемелердің студиялары мен музыкалық үйірмелері; мектепке дейінгі мекемелер; шығармашылық топтар - ансамбльдер, оркестрлер (кәсіби және әуесқой); балаларға арналған қосымша білім беру мекемелері, білім беру мекемелері; концерт ұйымдары, дыбыс жазу студиялары; мәдени орталықтар, халық шығармашылығы клубтары мен үйлері, басқа да мәдени мекемелер.
-
Кәсіби қызмет түрлеріОқу, ұйымдастырушылық және басқарушылық, конструкторлық, ғылыми -әдістемелік, өндірістік және технологиялық
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Білім беру және кәсіби қызметтегі дүниетанымдық, әлеуметтік-лингвистикалық және философиялық мәселелерді шешу қабілетін көрсетеді. Жоғары педагогикалық білім беру мәселелерін және оның одан әрі даму перспективаларын шешу қабілетін көрсетеді. Мотивацияға, дағдарыстық жағдайларда коммуникацияларды жүзеге асыруға, мотивация сапасын бақылау мен кешенді басқаруға, дағдарыстық жағдайларда коммуникацияларды жүзеге асыруға, сапаны бақылау мен кешенді басқаруға заманауи тәсілдерді қолдана отырып, мультимәдени командаларды басқарады. Алған біліктілікке сәйкес практикалық кәсіптік жұмысты өз бетінше орындайды.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Музыкалық-педагогикалық білімнің мәні, құрылымы және функциялары туралы түсінікке ие; жеке ғылыми мәні бар бастапқы, негізгі музыкалық-педагогикалық ережелер; музыкалық-педагогикалық зерттеудің логикасы, принциптері және әдістері туралы түсінікке ие; музыкалық оқыту және тәрбиелеу практикасын жетілдіру үшін алынған музыкалық-педагогикалық білімді қолдану тәсілдері туралы түсінікке ие.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Кәсіби құзыреттер дербес ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асырады. Таңдалған мәселенің өзектілігін анықтайды, ғалымдардың проблемаға деген түрлі көзқарастарын салыстырады және оған өзінің негізделген көзқарасын ілдіреді. Шығарманың жалпы сипатын, оның тұрақтылығын немесе музыкалық бейнені дамыту барысында қандай да бір өзгерісті белгілеп анықтайды. Қабылданған Атқарушылық жоспарды іске асыруға ұмтыла отырып, анағұрлым мәнерлі және техникалық дәл интонациялауға қол жеткізіледі.